Aston Martin Vantage V8 - bardzo delikatny lifting pięknego sportowca
Aston Martin jest jedną z tych marek, którym eksperymenty stylistyczne nie są potrzebne, a wręcz niepożądane. Szczęśliwie projektanci brytyjskiej marki wyznają maksymę, że jeżeli coś jest idealne to nie powinno się tego zmieniać. Efekty takiego myślenia widać w nowym modelu Vantage V8. A dokładniej zmian na pierwszy rzut oka nie widać, co jest największym atutem odświeżonego modelu.
Zmiany w modelu Vantage V8 na 2012 rok znajdziemy głównie w rozwiązaniach technologicznych. Nadwozie się nie zmieniło, więc fani marki będą się mogli nadal cieszyć piękną i szlachetną linią Astona. W prezentowanym modelu znajdziemy nową przekładnię Sportshift, która ma teraz siedem zamiast sześciu przełożeń. Opcjonalnie będzie można nadal zamówić sześciobiegową przekładnię manualną.
Inżynierowie poprawili układ kierowniczy, który będzie bardziej bezpośredni. To się przełoży na lepsze prowadzenie w zakrętach i czucie samochodu. Zwiększono również średnicę tarcz hamulcowych, co pozwoli na efektywniejsze hamowanie. W kwestii zmian stylistycznych trzeba wspomnieć, że projektanci nie mili wolnego. Mimo, że na pierwszy rzut oka nie zaszły żadne zmiany, to tak naprawdę w aucie pojawił się delikatnie przemodelowany zderzak przedni, nieco zmienione progi i dyfuzor.
Moc silnika również pozostała bez zmian. 4,7-litrowe V8 generuje 426 KM. Ceny odświeżonej odmiany zaczynają się od 108 500 euro w Niemczech. Odświeżony Vantage V8 prezentuje się rewelacyjnie i zapewne nadal będzie się cieszył popularnością.
Inżynierowie poprawili układ kierowniczy, który będzie bardziej bezpośredni. To się przełoży na lepsze prowadzenie w zakrętach i czucie samochodu. Zwiększono również średnicę tarcz hamulcowych, co pozwoli na efektywniejsze hamowanie. W kwestii zmian stylistycznych trzeba wspomnieć, że projektanci nie mili wolnego. Mimo, że na pierwszy rzut oka nie zaszły żadne zmiany, to tak naprawdę w aucie pojawił się delikatnie przemodelowany zderzak przedni, nieco zmienione progi i dyfuzor.
Moc silnika również pozostała bez zmian. 4,7-litrowe V8 generuje 426 KM. Ceny odświeżonej odmiany zaczynają się od 108 500 euro w Niemczech. Odświeżony Vantage V8 prezentuje się rewelacyjnie i zapewne nadal będzie się cieszył popularnością.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.